Organiseer het Goed

Organiseer het Goed

Ooit gehoord van het bedrijf genaamd Organiseer het Goed? Gelegen in de schilderachtige omgeving van Nietap, richt dit bedrijf zich op het ondersteunen van managers, leidinggevenden en functies die het werk goed moeten organiseren. Het is voor iedereen die worstelt met een hoge werkdruk en een constant volle inbox. Organiseer het Goed leert je om alles binnen de werkuren af te krijgen. Blijf lezen; er is zoveel meer te ontdekken over dit unieke bedrijf, haar compromisloze visie en de diensten die het aanbiedt voor mensen uit diverse organisatiestructuren en functies.

Hoe is Organiseer het Goed ontstaan?

Aan de basis van Organiseer het Goed stond Jetty Rozema als ervaringsdeskundige met een druk takenpakket. Deze manager speelde voortdurend met de gedachte dat het organiseren van het werk efficiënter en effectiever moest kunnen. Uit die persoonlijke ambitie ontstond de drijfveer voor het volgen van een opleiding tot professioneel coach en professional organizer.  Nadat ze hiervan de waarde ontdekte ontstond het concept voor Organiseer het Goed.

In een wereld waar strakke planning en nauwkeurige organisatie van cruciaal belang zijn, zag ze hoe andere managers ook worstelden met dezelfde uitdagingen. Gedreven door haar eigen ervaringen en bevindingen, begon ze in eerste instantie met 1-op-1 trainingen. Deze kleinschalige aanpak groeide al snel uit tot groepstrainingen voor managers, ondersteund door een steeds verbeterend programma.

Al snel evolueerde dit naar het creëren van een online aanbod; een schaalbare oplossing voor een groter bereik. Zo ontstond Organiseer het Goed, vanuit de behoefte om reële uitdagingen aan te pakken en passende oplossingen te bieden.

Wat is de missie en de visie van Organiseer het Goed?

In een samenleving waar razendsnelle ontwikkelingen en verzwarende werklast de norm lijken te zijn, legt Organiseer het Goed een focus op het tegenovergestelde. Haar missie is eenvoudig maar krachtig: Zoveel mogelijk mensen helpen met het slimmer organiseren van hun werk. Ze is ervan overtuigd dat nóg harder werken helemaal niet de oplossing is. Sterker nog, ze gelooft dat door minder hard te werken en het slimmer organiseren, haar klanten veel meer kunnen bereiken.

De visie van Organiseer het Goed reikt verder dan simpelweg het bieden van advies. Het doel is om zowel werkgevers als werknemers te helpen om direct tijd te besparen en tegelijkertijd een hogere kwaliteit van werk te leveren. Maar ook om werkstress en het risico op uitval te verminderen. En hoe bereikt ze dit? Via praktisch toepasbare trainingen, programma’s en trajecten die onmiddelijk winst opleveren.

Wat is het aanbod van Organiseer het Goed?

Organiseer het Goed is een meester in het vakgebied van timemanagement en richt zich daarnaast op het plannen en organiseren met Outlook. En waarom Outlook? Heel simpel, nagenoeg alle organisaties werken hiermee en het biedt prachtige mogelijkheden. Het punt is dat het gros van de mensen deze niet kent. Vanuit de rijke ervaring van een manager, die zelf de complexiteit van een volle agenda en inbox heeft ervaren, ontstond een aanpak die werkt.

Haar bedrijf biedt groepstrainingen aan, zowel op locatie als online. Hierdoor is de flexibiliteit en toegankelijkheid van haar diensten voor iedereen verzekerd. De trainingen worden op verschillende manieren aangeboden, aangepast aan de leerstijl en het comfort van de deelnemers.

Voor wie een meer gepersonaliseerde aanpak wenst, is er het VIP programma: een 1-op-1 traject op maat. Wie hier in eigen tijd mee aan de slag wil gaan is er de onlinetraining (eenvoudig te bestellen in de webshop). Alles wat in een groepstraining wordt behandeld zit hierin.

Organiseer het Goed streeft voortdurend naar verbetering. Na elke training wordt er geëvalueerd en indien nodig worden er aanpassingen gedaan. Zo wordt er ook gezorgd voor de borging van het geleerde. Iedere deelnemer aan haar training komt in het 66-dagen-borgingsprogramma, wat er voor zorgt dat je het geleerde vasthoudt. Ook worden er maandelijks Q&A bijeenkomsten georganiseerd. Hierdoor blijft het bedrijf in lijn met de veranderende behoeften van haar deelnemers en waarborgt het continu de kwaliteit van haar diensten.

Deelnemers geven aan na de trainingen merkbaar meer rust in hun hoofd te ervaren, vele uren tijd winnen en de regie over de werkdag terug te krijgen. Dit heeft een positief effect op hun productiviteit en op hun geluk en welzijn in het leven.

Belangrijk om te weten over Organiseer het Goed

Aan het einde van je traject bij Organiseer het Goed, zul je merken dat je een hogere kwaliteit van werken ervaart, je tijd beter benut en er een verhoogd werkplezier op na houdt. Dit alles bereikt omdat je niet harder, maar slimmer leert werken. Terugkrijgen van controle over je werkdag brengt je vrijheid en rust. Organiseer het Goed is in staat om dit resultaat te leveren.

De trainingen worden opgenomen door toonaangevende organisaties en zijn regelmatig onderdeel van leiderschapsprogramma’s.

De nieuwste ontwikkeling van Organiseer het Goed

Nieuw is haar programma voor kennisondernemers (zoals trainers, coaches, therapeuten en dienstverleners). Ook daar geldt ‘niet harder, maar slimmer werken’. Zelf kan ze in relatief weinig uren haar bedrijf runnen. Dat heeft met name te maken met de strategische keuzes die ze maakt in haar aanbod, marketingkanalen en (automatische) salesroutes.  In dit ondernemersprogramma leer je de hele zaak van A tot Z goed op te zetten. (Van doelgroep, strategisch productaanbod, converterende website tot aan marketing en sales). ‘De allerbeste manier om tijd te winnen, is te leren hoe je slimmer en beter kan verkopen’.  Daarnaast leer je alle workflows te optimaliseren en indien mogelijk te automatiseren. Gevolg: meer impact, meer vrijheid, meer omzet en meer werkplezier. Ook dit is zo fantastisch om hier een bijdrage aan te leveren!

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen via de e-mail.